Dan före dan

Dålig uppdatering har det allt blivit de senaste dagarna, men det är fullt upp såhär dagarna innan jul. I onsdags var det avslutning, idag blev det fira jul med far min och nu ska man väl äntligen få sätta sig ner och läsa Kalle Anka efter att ha skalat potatis...

Dan före dan.. Känns inte alls som att det är julafton imorgon? Underligt. Tiden har gått så fort och det har varit ytterst lite julfilmer på TV (iaf när jag mot förmodan tittat). Nej, julkänslan finns inte riktigt där. Det är bara sjukligt kallt ute, fast nu har det börjat snöa så förhoppningsvis blir det lite varmare. Nä, tackar vet jag julen när man var liten. Man kunde sitta hela kvällen dagen innan för att titta på julfilmer, mysa med de tända ljusen i granen, under en varm filt.. Titta på de fina julklapparna, känna, klämma. Nu gissar man ju nästan jämnt rätt på vad man ska få när man klämmer på paketen.. Åh, nu blev jag sugen på att kolla filmerna på TV, går det några nu? Kanske bör kika...


Ohyes! På lördag bär det förresten av till Östersund (HEY -30 grader!). Vem taggar inte en skidsemester i det iskalla norr där man förfryser ansiktet genom att försöka ta sig ner för de branta backarna. Nej, det blir säkert bra. Eller klart det blir. Vi är ett härligt gäng på en trivsam plats iklädda bylsiga varma kläder, vad kan gå fel? *Knock on wood*

Okej, SKANDAL! Inte en jävla julfilm på TV dan före doppare dan. That's it, jag kommer bojkotta TV, once more...

God jul alla kära, här bjuder jag på en otroligt ojulig bild nu när alla tv kanaler har svikit  mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

(y)

2010-12-23 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0