Asssååå, nej.

Hemma från träning och övningskörning, guld. Hehe, övningskörde iförd endast långkalsonger på benen, var helt enkelt för lat för att sätta på mig löpartightsen ovanpå efter träningen. Snart ska jag göra franska för hela slanten, och skriva en svenska uppsats, men den ska ta 90min så vet inte om jag gör den på håltimmen eller letar efter teknis julkalender med Tove då istället :)

Inte för att någon läser bloggen, men jag är iaf sjukt dålig på att uppdatera, men tro det eller ej, det är första gången på typ två/tre dagar som jag ens startar upp min dator! Yes, Amanda har skaffat sig ett liv. Helt otroligt. Har dessutom kommit på att facebook är förbaskat överskattat... Dock lär jag knappast upphäva mitt konto! Men jag är defintivt inte lika beroende som jag en gång var.

Kollade nyss på Bonde Söker Fru, hujedamig! Det är ju helt otroligt, folk söker sig dit för att träffa EN person, men den här personen ska i sin tur hålla på med hela TIO personer eller dylikt. Jag skulle då inte vilja dejta en person som samtidigt dejtar flera andra (och dessutom ska jag bo på samma ställe som dessa andra), nejtack! Mormon är jag icke, heh, en och en ska det vara. Även om de bara är med flera för att få ett större urval av personer, men kom igen, hur normalt är det på en skala från ett till tio att lära känna sin blivande man boende på en bondgård tillsammans med sjuttioelva andra tjejer som också vill lära känna denne. Kalla mig gammalmodig, men så tycker jag. Nu ska jag träna på glosorna :D

Grejt, hejdå!



Update 21:36, kom nyss på att det är en speciell dag imorgon. They say that three is a magic number, that must make six twice as magical, right? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0