And the Bible Didn't Mention Us

Övningskörde idag, heheh, det gick finfint! Har dessutom körlektion på tisdag, lär bli helt okej. Stressad vecka, stressad tjej, absolut! Min kära moster och min kära mormor har bestämt att vi ska fira jul med alla paket och sånt den 18de istället!? Finns inte en chans att jag kommer hinna köpa paket till alla då, jag har fullt upp hela veckan med prov, presentation, läxor, träning, körning, handbolls sm, födelsedagsfirande. Det stavas KAOS. Helt otroligt. Jag har panik. Noll julkänsla, noll längtan efter jul, har lust att bojkotta hela grejen... Synd bara att man skulle bli hatad av hela tjocka släkten om man gjorde det bara :(

Okej, klappar klara är till: far, moster, mormor..... Mer än hälften to go. SUCK. Varför.

Alla kan få en varsin Marabou kaka. I olika smaker såklart. Vore bäst. Jag är sur. Jag är stressad.

Hej min älskling, min käre kemibok<3

Update 19.18:
Sitter fortfarande med min kemibok, har kollat missade avsnitt av jukalendern och upptäckt att min mobil inte vibrar när man får sms längre (så långe inte skärmen är uppe). Jag gillar verkligen tekniska saker, nej. Men.... Åh, hur ska jag förstå all denna kemi!? Kemi som brukade vara mitt favorit ämne har nu blivit ett av de värre.. Biologi har tagit kemins plats. Illa.

Ovärd uppdatering, men var tvungen att dela med mig av min frustration över min telefon.

Update 22.18:
Nu ska jag bege mig till min underbara säng, med en mindre underbar sängkamrat, nämeligen en bok. Kanske, åh, kanske kan denna bok bringa lite kärlek in i denna kvällsstund. Jag tvivlar dock starkt på det, men om jag väljar franskaboken i stället? Det sägs ju att franska är kärlekensspråk.
Bonne nuit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0